Onsdag!

Igår blev det hem till mig och fira Syster och mammi...
Va först på Ikano för att hitta present... Det gick bra!
Sen blev det fika.. haha Rickard käka massa tårta!

Sen åkte jag och hjärtat ut till slaka för att hjälpa Danne med att lasta hans volvo.. Den ska in på lack...
Sen fixade vi lite med Rickards Volvo!

Sen åkte vi hem, åt äggmacka.. Det va ett samlag i munnen vill jag lova.. Fy fan så gott det va..
Sen blev det film , sen somnade vi båda två..
Jag har frysit inatt, så jag låg tyå på Rickard.. haha! Stackarn...

Idag blir det en synundersökning, behövs.. Skulle inte förvåna mig om jag kommer få ha brillor på heltid, men det vägrar jag!
Hatar brillor, men kan inte ligga och kolla på tv med denna dåliga syn..

Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer..
Skulle inte göra något om micke ringer och säger att han vill tatuera oss idag :D Skulle inte bli ledsen.. Vill ha min färdig...

Älskar dig Rickard, är så glad att du vill dela ditt liv med mig..
Gör mig väldans glad...

Nu blir det en kopp te och en film, sen stan..

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0