Sommar :)

Skööönt..
Älskar det här vädret.. Man behöver inte ha mycket kläder på sig..
Visst kan man bli trött på värmen, men när det är kallt så gnäller man på det.. Så nu ska jag bara njuta av denna sommar :D

Idag åkte jag och Rickard och badade, fast vi solade nog mer än vi bada... Skönt som faan!
Måste ju få lite färg ju! Fast jag har allt börjat att få färg nu, ialf på armarna..
Innan vi åkte och bada/sola så va ju rickard tvungen att köpa nya bad shorts... Riktigt snygga faktiskt..
Jag vill ha ny bikini... Men finns ju inte mkt snyggt..

Snart midsommar, faktiskt inga planer ännu... Får se vad som händer och sker helt enkelt..

Kanske ska åka och gadda sig idag..

Blir nog Vis detta år med.. Alltid lika kul, fast dock har det ju börjat komma mer och mer fjortisar dit, men jag stör mig ej.. Lever mitt lixom...
Oliwia ska ju kanske dit :D
Men om hon inte ska dit så kommer hon till lkpg ialf ... Så får träffa henne!


Nu blir det faktisk en powernap..

Älskar dig Rickard!



/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0