Söndag...

Inte mkt att skriva faktiskt...
Helgen har varit bra!
Firade midsommar med Rickard hos min familj ute i Linghem..
Grillade, åt tårta, spelade kubb och söp..
den som vart fullast va nog Kent. HAHA!
Min bror va nog med ganska dragen...
Jag tyckte ju själv att jag va ganska bra full, Rickard med faktiskt.. hehe!

Dagen efter va jag precis som vanligt, lite trött dock..
Men känndes inte som om man hade druckit...

Mitt sommarvik börjar idag... Jobbar hela veckan, typ.. Ledig några dagar!

Kommit in på skola med =) Yääää!
Blev dock inte den skolan jag ville.. KUI ville jag, men icke.. Blev MOA skolan..
Men ska plugga distans så gör mig inte så mycket faktiskt..

Nu ska jag göra annat...

Älskar dig Rickard....

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0