Torsdag!

Usch vilket väder, inget roligt...
Hade ju inte skadat med sol och 30 grader varmt idag.. Vill sola :D

Igår blev det film och mys med gosen..
What Happens In Vegas, haha riktigt bra faktiskt :D
Något jag måste rekomendera andra att se faktiskt ...

Va u även och gjorde en synundersökning, blev så att jag behövde glasögon.. Något jag redan visste...
Så lånade med mig några par hem för att prova, och det är svårt faktiskt..

Mitt hjärta kommer hem snart, bara halvdag på jobbet idag :D
Sen är han ledig några dagar..

Inte fått mina pengar från F-Kassan.. Vill ha dem nuuuu!
Blev ett mess till moder, får se om jag får låna liten slant..

Midsommar imorgon..
Hoppas på bättre väder då...

Du finns i mina tankar hela tiden!


/ Theréz






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0