Uschalingen....

Usch... Vilket väder det har varit inatt, kan tänka mig att många fick en sömnlös natt...
Somnade en snabbis, Rickard kommer och puttar på mig och säger
- Älskling , älskling, det åsar..
Jag kollar opp, Rickard står vid mitt fönster och kollar ut, han står där ett bra tag..
Men tillslut fick jag honom att komma och krypa ner hos mig, sa till honom att ha rullgardinen uppdargen så han kunde se från sängen..
Sen blir hela himlen vit, och Rickard räkrnar för att se hur långt bort det är, men han räknade typ bara till 1 sen kom världens säll..
Sen mullrade det väldans mycket.. Hela huset typ skakade... LÄSKIGT...

Men ialf, jag somnade väl vid 3 kanske, sen va det bara upp att jobba.. Alla har varit trött på jobbet idag..
Förståligt...
Men annars har jobbet gått bra :D Sköönt.. Mitt sommarvik har ju börjat nu.. Klart jag hellre skulle vara hemma och få pengar, men nuförtiden måste man ju jobba för att få pengar så det är bara att gilla läget..

Imorrn är jag ledig=)  Då ska jag och Rickard åka till Mjölby för att bes Volvon , sen ska vi inte åka Jetta längre =( Jetta tråkigt..
Naee då, men Volvo är mkt roligare...
Dessutom är denna mycket finare :D Älskar den...
Ska ju faktiskt åka iväg till helgen med Volvon, vilket ska bli väldans mysigt..
Bara jag och Rickard...
Liten semester..

Annars har jag inte gjort mycket idag, jobbat som sagt.. tog tåget in till Rickard, sen va vi och lämnade tillbaka glasögonen jag lånat.. Har bestämt mig för ett par med, men blir inga just för tillfället, väldans fattig just nu..

Skulle ju inte sitta fel med pengar från Försäkringskassan och lön NU... Lönen kommer på Torsdag :D Yeaaah!
Som tur är har jag en snäll mamma - som kan låna mig pengar så länge... Tack!

Min jobbarkompis slutade röka för 4 månader sen, hon har varit jätte duktig.. Hon hade det ett helvete när hon väl slutade.. Hon berättade saker för mig som gör att jag aldrig vill sluta..
Men ialf, jag sa till henne idag - Jag går ut och blossar..
Då kommer hon - Men vänta på mig, jag vill med följa med..
Jag tappa hakan och blev lite sur på henne, röka? Du har ju slutat.. Börja inte igen för faan.. haha! Dumt gjort, men hon skyllde på att det inte va bra att åka på kryssning..
Men hon skulle ta sig i kragen och sluta igen.. Men inte just nu!

Nu blir det en cigg, sedan fortsätta att skriva rent lite saker till jobbet- jag är väldans duktig...

Älskar dig Rickard..
Finns inga ord..
Du betyder allt..

/ Theréz










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0