Dagens jag!

Ingen lust att skriva något just nu.. Kanske återkommer senare..

Efter regnet kommer solsken? Hoppas verkligen det vill göra det ännu en gång för mig..

Kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta!!

/ Theréz



När skällde du ut någon senast? Det vet jag inte... Men det va väl inte så länge sedan
Vill du berätta varför? Nej, det håller jag för mig själv!
Vad har du för liggställning när du sover?  Oftast på magen, men även på sidan!
Snarkar du eller är det bara lätta snusningar? Jag är tyst, haha naee då, snarkar nog ibland.
Pratar / går du i sömnen? Naee, det tror jag inte...
Vad kan störa din sömn? Ljudet från TV:n!
Kan du somna vart som helst eller är det bara hemma i den egna sängen som duger? Där jag trivs..
Om du blir väckt; har du lätt att somna om? Ibland, beror på hur trött jag är..
Är du lättväckt eller svårväckt? Lätt, vaknar ialf av klockan..
Har du lätt för att försova dig? Nej..
Har du somnat någon gång i ett sammanhang där det var olämpligt? Nej, faktiskt inte..
När kom du i kontakt med datorer för första gången? Ingen anning..
Vilken / vilka är din / dina dagboksfavoriter? Många!
När du går online; vad gör du då? Kollar mailen, sitter på MSN och skriver blogg..
Har du döpt din dator till något personligt? Nej, kanske borde det?
 Om du har syskon – hur ser er relation ut? Någorlunda bra.. Borde väl vara bättre kanske!
Hur ser dina relationer ut till familjen? Så där, en mor har jag ialf..
Jag mötte Lassie: Värsta kunglåten.
Har du gjort bort dig nångång? Ja det kan man väl säga..
Har du vunnit på lotteri någon gång? Joo då, bingolotto 500 :-
Vad är det roligaste som hänt dig idag? Idag? inte ett piss.. Kommer det hända något bra idag?
Vad är det tråkigaste som hänt dig idag? Att jag mist min bästa vän..
Bästa fordonet är: Bil, & cykel.
Har du motorcykelkort? Nej, men vill ha..
Har du gjort lumpen? Nej, men hade velat..
När du går på maskerad klär du dig ut till:  Pinuppa..
Vilka språk kan du? Svenska och engelska
Vilka av de nordiska länderna har du varit i? Danmark & Tyskland.
Öland eller Gotland? Gotland
Gillar du att segla? Har jag aldrig gjort..
Vad tycker du om rökare? Jag är själv rökare så det spelar ingen roll.
Kan du dansa? Ja..
Roligaste barnboksfiguren är: Lotta på bråkmakargatan
Om du vore en seriefigur:  Nasse
Lena PH eller Carola?  Ingen av dem..
Favoritbutik:  Gina och H&M
Ica eller Konsum: ICA.
Ditt stjärntecken: Tvilling     
Läser du horoskop? Till och från.
Tror du på horoskop? Ja det gör jag..
När grät du senast? Idag
Samlar /använder du på rabattkuponger? Nej 
Är du rädd om dig själv? Ja det är jag..
Läser / skriver du dikter? Nej.
 Bästa Disneyfilmen är: Ice age och Lejonkungen
Gillar du skräckfilm? Nej, eller vissa, beror på.. Måste ha någon brevid mig då..
Har du gråtit till en film nångång? Jaa det har jag gjort, flera gånger.
På hur många språk kan du säga ”Jag älskar dig”?  3 st..
 Brad Pitt eller Johnny Depp:  Johnny Depp så klart!
 Kan du teckenspråk? Japp, grunderna
Vad gick du för linje/program på gymnasiet? Mode och Sömnad
Hur många kuddar har du i sängen? 5 st.
 Kan du gå ner i spagat? Nej ..
Hur bred är din säng? 120 cm.
Guld eller silver? Guld i ringar silver i halsband och sådant..
Har du långa naglar? Hade, men bet av dem igår..
Vilken sökmotor använder du? Google.
Kan du sy? Ja det kan jag...
Färg på din plånbok? Svart
Använder du mössa på vintern? Ja det gör jag-
Är fängelse det bästa straffet?  Beror på.. 
2 saker du fick i brevlådan i dag:  Fick bara  en sak, min lönespec...
2 saker du undrar över: Varför det blev så här? / Hur kommer det bli?
2 saker du ser fram emot: Mycket jag ser fram emot, men inte just idag..
2 saker du inte tror på: Gud & min pappa!
3 saker som händer när du är på väg att bli sjuk: Huvudvärk, Ont i kroppen och trött.. H
Maträtt du absolut inte äter: Sushi..
Vilket tvättmedel köper du? Det är mamma som köper!
Gillar du kryssningar? Ja det är kul..
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Nej inte bara sådär, hatar när folk ljuger o inte är ärliga.
Saknar du någon? Ja. det gör jag..
Finns det någon du ogillar starkt? Ja det finns det...
Är du bra på be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Reder mej själv helst.
Är du svartsjuk? Ja..
Vad gjorde du igårkväll? Va ledsen..
Vad gör din sambo just nu? Har ingen sambo..
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Ja, absolut..
Tyckte du om att gå i skolan? NEJ!
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Ja..
Tycker du om att ha det pyntat och fint hemma? Jaa då, det duger!
Vad jobbar du med? Vikarie som personlig Assistent!
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Industri.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Jaa det gör jag.. FATTIGA Jag!
Kan det någonsin vara okej att ljuga? Nej, absolut inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0