Ny livsstil

Tvillingarna 22/5-21/6

Bäst trivs du mitt i en sjudande storstad, för just nu dras du till ställen med puls och vimlande folkliv..

 

Kanske betyder att jag ska ta på mig något partyaktigt och ut och röja ikväll?? Vore inte helt fel faktiskt..
Jobbar ju inte imorgon, så varför inte.. Egentligen har jag inget som hindrar mig...

Så ringer min quinna, och säger att hon inte jobbar imorgon så hon vill gå ut ikväll... Attans trevligt..
Så blir en sväg på staden, men blir lungt för min del...
Kan ju inte förstöra hela helgen genom att vara dålig.. Någon nytta måste jag ju göra..

Ut och gå är ett måste, kommit på att det är fruktansvärt skönt..
Ska börja göra det varje dag, och äte mycket nyttigare...
Har ju varit ganska onyttig den senaste tiden.. INTE bra Theréz!
Nya tag nu!

Just nu sitter jag med blondering i huvet, slingor blir det.. Mitt hår behöver förnyas..
Så det blev klippning för några dagar sedan o ny sligning.. WooooW!

Nu blir det snart att duscha, sen dags att göra sig ordning för fest =)

Ha en trevlig helg...

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0