6 Månader, och mår dåligt...

Varit barnvakt åt Zakk idag, gick ner med honom på stan, köpte mig hårfärg, så får se om det blir att göra slingor idag eller om jag väntar..
Men känner nu att jag inte skulle gått till stan, mår skit..
Hostat så dant så det har satt sig i hals/nacke.. ONT!

Idag ska jag och hjärtat fira 6 månader, vi vet inte hur ännu.. Mår jag bättre sen så blir det bio ialf..
Sen vet jag inte om vi ska ut och äta.. KINA? Mumms.. Väldans länge sedan...

Min egna lilla höna kommer hem idag, YEAAH!  Äntligen Oliwia!

Nu blir det en cigg på balkongen med en kopp te och sen krypa ner i sängen och kolla på gilmore girls...

Älskar dig hjärtat, 6 helt fantastiska månader med dig.. Du är helt enkelt BÄST!

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0