Äntligen fått svar!

Chefen ringer precis.. Jag är synsk eller något, för jag skulle ringa henne precis men då ringer hon istället..

Men nu har jag min sommar planerad.. Jobb jobb och åter jobb!
Jobbar V 26-32, men blir nog en del jobba innan det med, fick några dagar till!
Nu är Fröken kanon glad!
Pratade precis med mamma, och hon sa allt att jag och Hjärtat kommer kunna åka i sommar!
Det kommer vi om jag ska jobba så mkt..

Kreta, här kommer viiiii!


Nu ringde jobbet igen, ska jobba på lördag.. STORHELG! Pengar!
Hoppas Eva tar ut mer semesterdagar :D hehe!
Hon berättade att hon slutat röka, och hon svettas som fan och det luktade pyton och drömmer väldigt mkt mardrömmar.. SKA INTE SLUTA RÖKA!
Jag vill inte stinka skit och drömma värre än vad jag redan gör...

Kommer missa våran påskmiddag hemma, men mamma skulle prata med dem andra och se om dem kan invänta mig.. Vore ju kanonsnällt... Men blir ändå lite sent för folket kanske!
Hoppas att min kaka vill äta middag hos oss, påskmat ju! Det tycker ju kakan om! HAHAH!

Nu vill jag bara att jobbet ringer igen och säger att dem har en fast tjänst.. då skulle Theréz bli överlycklig...
Vi behöver det!
Så vi kan flytta...
Hjärtat tror vi kommer ha jätte fint hemma, då han tror att jag kommer bli som min mor..
Den som inte vet hur min mor är så är hon den människan som ska ha jätte fint och allt ska vara nytt och fräscht...
Nästan så det blir för fint och för mycket...

Ska inte klaga, för jag vill också ha ett fint hem, som inte ser ut som hej kom och hjälp mig..

Nu vill jag att Rickard, hjärtat, kakan ska komma hem.. Vill bara pussa på honom!

Igår badade vi faktisk.. Men om sommarn kunde komma istället så vi kunde ge oss ut till en sjö istället för ett badkar.. Men ialf, det va jätte mysigt.. Länge sen vi badade, då jag inte fick det efter aborten..

Måste få ett jobb snart, så vi kan flytta och skaffa barn =) Vi båda längtar efter det!

Nu ska jag göra annat!

/ Theréz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0