Bilfärd till Nkpg...

När jag kommer hem till Timmy, Linda och Zakk för att passa Zakk när Linda ska till arbetsförmedlingen så ringer deras hemtele.. Hon ska på jobbintervju i Norrköping.. Hehe! Blev stressade.. Hon hade inte förberätt sig för detta..
Men när vi väl åkte så trodde vi inte att vi skulle hitta, men det gick så bra så!
Hoppas verkligen hon kan få detta jobb! HÅLLER TUMMARNA!

Jag och Zakk gick omkring lite, och ha med ett stort leende på läpparna hela tiden satt och skratta.. HAHA!
Vinkade åt alla människor...
Sen somnade han självklart i bilen på vägen hem.. hehe! Sov så skönt såå...

Igår låg vi hemma hela dagen, kollade på Andra Avenyn.. Det GÅR inte att sluta titta på det, så nu har jag laddat ner en hel del.. Nu kan vi inte klaga på att vi inte har några avsnitt att inte se.. För vi har fullt på lager här hemma!

Imorgon blir det kanske utgång med Yvonne och Mattias.. Mattias slutade sent så han visste inte om han orkade ännu..
Annars får vi helt enkelt gå ut utan dem, eller om Yvonne vill hänga med ialf :D

Mkt tankar i huvudet idag, inte världens bästa natt..
När man ska glömma saker och ting så blir det bara påmint , vilket gör att man inte kan släppa det...
Jävligt svårt att vara lycklig och glad då, men jag kämpar och kämpar!
Tänker inte ge upp något jag verkligen vill behålla...
Men ibland är dagarna tuffare än andra..
Gäller att bita ihop...

Kanske ska dra en sväng till Ikea med Elin.. Annars drar jag själv, behöver göra något idag känner jag!
Men ska INTE köpa kläder, för det har jag INTE råd med.... Men vill! kanske bara något plagg :D hehe! Eller nått annat kul...
Behöver iofs nya jeans, men tänker INTE köpa det förrns jag har gått ner mina kg.. Så onödigt när det snart är sommar, använder inte så mkt jeans då, använder ju leggins eller kjol..
Ska nog sy mig lite egna kjolar, jag kan ju faktiskt det, har ju faktiskt gått den linjen... Har nog ritningar hemma... Annars får jag rita mig en egen.. Jag har ju faktiskt börjat att rita, håller på med en bild som ska bli min tatuering.. tar ett tag, man måste ju bli helt nöjd...



Jag vill komma bort från kalla sverige NU, komma till Kreta!
 

image31
Se så skönt och härligt...


 

image33
Högst där uppe ligger en resturang.. Dit tänker jag ta min fästman, man ser hela platanias... Helt otroligt fint...



Nu blir det en cigg med Elin sen drar nog jag till Ikea.. Hoppas att Elin kan följa med bara :D

Saknar dig hjärtat....

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0