Fan vad tiden går långsamt...

Kollat på La Ink.. Mycket bra... Snuskigt duktig Kat är...
Man blir allt sugen på att göra sin tatuering NU.. Men väntar på löning....

Solen kom fram nu, så gick och köpte cigg med FiggeLina! Han i kassan tyckte att snus va mkt bättre än cigg, så man kanske ska börja snusa istället?? Nee fy faan! ÄCKLIGT!

Nu tycker jag Elin ska komma hem.. Men hon kommer ju inte fortare för att jag sitter här och beklagar mig..
Men hon slutar ju om ca 2 timmar... Wihuuuu!

Skönt att det är helg snart, då mitt hjärta kan sova med mig ända tills vi vaknar... vilket vi brukar göra ganska tidigt fast det är helg...

Nu ska jag ta en kopp te och invänta Eliiin!

/ Theréz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0