Film och tråk!

Kollat på film och La Ink..
Är hur trött som helst idag, försår inte varför då jag sover länge och hur bra som helst...
Förr sov jag inte lika bra, men nu kan jag sova hur många timmar som helst..

Man blir väl trött av att inte göra så mkt om dagarna..

Hjärtat och jag va och kollade förlovningsringar igår igen.. tror vi båda har fastnat för en ring..


image30
Ungefär så där ser den ut.. Jätte fina på fingret.. heheh!
Vill köpa nu!!
Men väntar och ser hur mkt pengar vi får denna månad..

Ove kommer in i rummet när jag kollar på film, han har hittat en lägenhet åt oss..
Billig faktiskt..
2800:- sen tillkommer ca 700 i el.. Men ändå billigt..
En 2:a på 60 kvm tror jag det va..
Det duger åt oss, tills vi skaffar barn...
Men vi tänkte ialf ringa på lägenheten och få kolla på den..
Kanske är värsta skiten, vem vet!

Rickard va så gullig igår, han sa att för varje dag som går så älskar han mig bara mer och mer.. vart nästan tårögd..
Han säger så mycket fina saker till mig som får mig att bli helt svag i kroppen..

Jag känner att jag bara blir mer övertygad om att det är mannen jag vill leva med resten av mitt liv , för varje dag som går..
Jag vet att Rickard och jag kommer leva resten av våra liv...

Vi ska gifta oss, men inget jävla kyrkbröllop... Det vill inte vi!

Jag trodde aldrig jag skulle få uppleva denna lycka igen, men det fick jag.. Och det gör mig så enormt stark och lycklig...
sen så tycker ju människor att man ska leva som singel, men tycker inte man ska tjata om att man ska hitta någon då, och när man väl gör det så bara skiter man i en..
Alla växer upp och bildar familj och skaffar sig ett förhållande.. Sen finns det ju dem som vill leva ensama, men klaga då inte på dem som är lyckliga...
Sånt gör mig FÖRBANNAD!

Hjärtat kommer hem om ca 2 timmar, LÄNGTAR! Kanske åka och titta på förlovningsringar idag med?

Igår köpte vi hur mycket godis som helst, inte bra! Då jag går ner i vikt..
Men godis är så gott... Borde vara äckligt så man inte vill äta det...

Städade rummet igår, och det vart faktiskt riktigt fint, men dock stökigt igen.. haha! Ska plocka lite om en stund..

Nu vill vi att det ska bli sommar så vi kan jobba ihop våra pengar så vi kommer iväg till Kreta..
Våran helt egna semester... Vi ska ha såå kul...

image27


Nu ska jag ta mig en kopp te, och plocka lite..

Älskar dig Rickard...

/ Theréz

Kommentarer
Postat av: Din!

Du är så söt snutten! Älskar dig mest i värden..puss

2008-03-19 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0