Fredag.....

I väntan på att Elin ska komma hem "vilket hon inte gör än på länge" så skriver jag blogg.. Ovanligt?
När Elin kommer ialf, så ska hon bli brunett =) faan vad fint det kommer bli...
Jag själv ska göra mer slingor så jag kan bli den blonda jag igen... Saknar det!
Alltid varit blond, förutom när jag fick ett ryck och ville bli brunett! DUMT gjort...

Undra vilka som är inne och läser min blogg, då jag har haft ca 200 besökare på bara några dagar...
tror nog att det är någon som är inne och kollar om jag uppdaterar den eller inte..

Ikväll ska Rickard jag och Danne mannen hitta på något skojj, vet inte vad då jag tycker karlarna kan få bestämma det.. hehe!! Eller ska flickan få bestämma?

Gerth och barnen är här, och jag busar med Flisan så klart, så mysig =) hehe! Lucas ser på film med Figge..

Om man kanske skulle ta och göra något av dagen..

Kollade resor igår, och priset för 2 är ca 4000 mer än för 1 vecka, så 2 veckor tycker jag låter perfekt..
Blir mkt pengar, men det är det värt..
Vi vill ju åka vattenskoter, snorkla och se havssköldpaddor.. Vilket är grymt, för det har jag redan sett, till och med sätt sköldpaddor födas.. Det är grymt, har det faktiskt på film... hehe!
Nu förtiden får man inte se dem födas längre, för dem har sån koll på det! Men för några år sedan så gick det allt.. hehe!
Jag skulle vilja snorkla i grottor.. Kanske man kan se bläckfiskar.. Vore grymt..
Eller åka falskärm efter båt... Vilken upplevelse..
Men mest av allt så vill jag bara ha en underbar semester med mitt hjärta... Något som vi aldrig kommer att glömma!
Fanns en resa i april för halva priser mot va det va i augusti.. Tror ni man blir sugen? Så in i helvete!
Men dem pengarna hade vi dock inte nu!
Blir att jobba en hel del först!

fan jag har blivit döv eller något, jag vaknar ALLTID när Rickards klocka ringer på morgonen, eller när han går upp.. Men imorse vaknade jag inte!
Vaknade när han kom in och sa: Älskling, jag åker nu.. och gav mig en puss! haha!
 
Jobbar på måndag.. KUL =) Va länge sedan nu.. så kul att komma tillbax om man inte jobbat på länge!

Nu ska jag ta en cigg med Gerth!!

Älskar dig Rickard, du är det bästa! Fisolle!


/ Theréz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0