Fuskigt...

Pratade nyss med Alexandra på MSN, hon sitter i 30 graders värme och njuter i Thailand...
Jag vill oxå vara där...
Dem hade det ialf jätte härligt och va bruna och fina! hehe!
Hon hinner bli brunare då hon ska vara där i 16 dagar till..
30 grader och klockan är 20.30 där nu!  Undra då hur varmt det är på dagarna.. Fy!
Tycker synd om min tvillingbror som saknar henne massvis, och självklart ska han missa henne på MSN! Han ligger hemma i 40 graders feber med huvudvärk ,halsont och svettas.. Stackarn.. Tänker lite extra på honom just idag...

Rickard kom hem och tog en cigg med mig förut, hehe! Han ville inte tillbax, men han va tvungen!
Men han slutar snart :D YEAAH! Då ska vi nog försöka att hitta på något, frågan är bara vad.. Så fint väder, så kanske en promenad...

Tagit mig en dusch och gjort iordning mig för dagen :D Känns skönt...
Dock fick ju inte jag duscha med hjärtat idag, men imorgon kan vi duscha ihop :D Jag LOVAR!

Kom på att jag har missat min tid hos psykologen, kanske ska skita i det och försöka lösa mina problem på egen hand, orka med massa samtal.. Måste bara se till att hålla koll på när.. Och jag är INTE duktig på sånt..
Slapp mötet på arbetsförmedlingen igår :D hehe! Fick ju jobba istället.. SKÖÖNT.. Men skulle självklart få en ny tid för jobbgaranti..

Imorgon ska jag vara barnvakt till Zakk :D Då ska vi lära oss gå lite snabbare:D
eller om vi ska ta en promenad ute i det fina vädret, om det vill hålla sig så här vill säga!

Nu blir det en cigg i solen.. Ska ringa hjärtat med, så han får lite roligt på jobbet...

Älskar dig Rickard!

/ Theréz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0