Härligt väder!

Sånt här väder blir man glad av.. När man vaknar och går ut och tar morgonciggen och solen skiner och det är lite värme.. LYCKA!

Jobbade igår - kväll, gick bra, men tråkigt att inte ha personal att prata med..
Efter jobbet kom Rickard och Elin och hämtade mig, i 240:in.. Blev att vi åkte och sladdade lite, eller Rickard körde som en rallyförare.. haha! Gick fort, och i diket låg vi, men kom upp lika bra :D
Sen va det bara hem och duscha och lägga sig. Vi båda va jätte trötta..

Imorgon får jag min lön, fick ganska okej ändå, men trodde jag skulle få lite mer..
Men idag har Theréz öppnat ett sparkonto, så nu ska vi spara pengar :D YEAAH! Se hur länge det går. HAHA!

Vi ringe på lägenheten igår, och sa att vi gärna vill ha den, och det såg lovande ut :D Hoppas vi får den.. Han skulle höra av sig om 1-2 veckor..
Håll tummarna :D

ska väl kanske duscha och sedan göra mig iordning för dagen..
Min morgonfrilla är den snyggaste, nästan så man kan gå ut i den :D Naee.. fy faan!

Nu blir det chilla..

/ Theréz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0