Helgen

Utång i fredags med Rickard, Danne Yvonne och Mattias..
Känndes konstigt att dricka igen faktiskt, och blir nog lungt ett bra tag framöver för min del...
Skämms över vad jag gjorde ... Behöver inte fråga...
Haft fet ångest och har fortfarande det.. Bra att jag har det, annars hade man nog inte varit normal..
Men ska inte upprepas ialf..

Lördags- en jävla baksmälla och fet ångest.. Kollade på film och sov hela dagen.. Blev pizza senare på kvällen med min fästman...

Sitter ni på kylis, grabbarna meckar.. Och jag ska väl hjälpa till om jag orkar och vill...

Rickard, du är den som betyder mest för mig, älskar dig så oerhört mycket... Kan inte beskriva..
Så jävla kär i dig så det finns inte...

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0