Hur ska jag låta det ske?

Hur ska jag?

Alla dessa tankar jämt och ständigt gör mig idiot alltså..
Hur ska man kunna släppa det och gå vidare?
Kämpar varje dag, ibland är det bra, ibland förjävligt..
Orkar man längre?

Idag är en sån där dag jag INTE kan släppa alla tankar... Gör mig så ledsen, vill bara att det ska försvinna...
Ska jag behöva fly från problemen?
Sitter hemma, och blir hemma idag.. Jobbigt att sova utan mitt hjärta... Men idag blev det så..

Varje gång jag kommer hem, sätter jag på lite musik som ALLTID blir musik som man börjar stor tjuta till.. Låtar som betyder något kanske?
Nee men känns kul att tjuta varje gång man kommer hem...

Fortfarande sjuk, känns JÄVLIGT roligt.. Vill börja träna nu, ska nog fan klä på mig en jävla massa kläder som jag INTE har här hemma, eftersom ALLT är hemma hos Familjen Andersson och gå ut och gå en jävligt lång promenad, och bara tänka på vad jag vill göra med mitt liv och hur jag ska få bort alla dessa tankar...

Livet går inte ut på att vara lätt, men går det ut på att vara svårt jämt då??
Motgångar har man ju, men någon gång måste dem ju sluta... TYDLIGEN inte...

Man kanske skulle ta sig en dusch, lägga sig och se film, stänga av mobilen och bara vara för sig själv?
Tror jag skulle behöva min psykolog nu.. Även fast jag INTE vill prata med nån, men jag behöver det efter allt...

Imorgon fyller Zakk 1 år.. Ska dit på kalas så klart.. Hoppas han blir glad av paketen...

Nu ska jag göra något annat än att sitta här och beklaga mig...

/ Theréz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0