Ikea tripp och utgång...

Vaknade 9.20 av att mobilen ringde.. Skyddat nr.. Svarar! och det va Per som ville att jag skulle vara barnvakt lite längre fram..
Klart jag ställer upp, får ju så jävla bra betalt INTE!! Men men! Lite extra pengar skadar faktiskt inte...

Gick och puttade på Elin kl halv 10 så hon vaknade..
Tog en stund, men sen va hon uppe..
Begav oss till Ikea..
Köpt nya underlakan och kuddar =)
Köpte mig även ett linne till kvällen..
Då ska vi faktiskt ut på stan och göra den osäker... Ska hem till Yvonne och Mattias på förfest, sen blir det krogen! Yeaah!

Inte på bra humör odag, känns som man kanske får en sne fylla, men dricker cider då har jag mer kontroll på min fylla...
Dricker jag sprit säger det bara PANG sen är man stupfull.. Och så full vill jag inte vara!

Kollade på Andra avenyn igår med.. haha går inte att sluta kolla på!

Nu tänkte Elin och jag kolla på Ice Age 2...
Hjälp, jag kan inte andras, jag tror jag hostar upp min galla! HAHAH!

Fick till baka på skatten med, Yeaaah! Måste bara hem och deklarera, jävla E-legitimation funkar ju bara på min dator..

Älskar dig Rickard, du är det bästa!
Alltid du och jag!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0