Ingen rubrik!

Kommit på att jag måste ha hjälp alltså..
Så här går inte att gå omkring och må längre... Det får fan ta stopp någonstanns, men det gör det ju inte!
Klart man har motgångar, men det måste väl ändå ta stopp någonstans?

Kanske skulle läggas in eller något.. Nee då, men ibland kan man ju fundera!

Kan inte gråta, försöker men går verkligen inte! Tårarna vill komma ut, men istället så håller dem sig kvar!

Tror inte jag insett mina problem riktigt, kanske dags att ta tag i allt och försöka få det bättre...

Dessa jävla hormoner gör mig GALEN! Humöret är ju inte riktigt på topp alltså..
Gör inte saken bättre.. Får väl skylla mig själv, men orka använda kådis lixom...
Stackars snase..

Ne, nu funderar jag på att gå ut och gå en lång promenad och sedan komma på en lösning för mitt liv...

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0