Jävla snö helvete!

Kan den inte bara försvinna nu?  Nee, istället kommer det mer och mer.. Nödvändigt...

Vaknde för en stund sen.. Skulle nog kunna sova några timmar till.. Men icke!

Vi pratade om lägenheten igår, och vi vill ha den.. Vi kan få den fin och mysig..
Hoppas bara jag kan få ett jobb efter sommarn, så jag med har en inkomst.. Blir att plugga annars! Vilket jag vill, men inte är motiverad till... Har inte gjort något annat än plugga tycker jag!
Men ialf, i lägenheten, i det vi tänkte ha som sovrum fanns det 4 stora garderober som man kunde gå in i, och en öppen spis.. Hör ni hur mysigt det låter!? Ligga och mysa framför elden lixom..
Kanske skulle köpa en sån där hårig matta =) HAHA!
Vardagsrummet som vi tänkte ha det som, mannen som bodde där nu hade som sovrum, det rummet va litet och väldigt öppet.. Ljust och fint, där är även balkongen..
Köket va ganska stort ändå.. Toan va lite mindre, men hur ofta är man där? När man skiter, borstar gaddarna och duschar! Fanns bara dusch, inget badkar...
Det va 600 m till bussen.. Helt okej för min del, på vintern kan man cykla..
Vi tänkte ialf ringa idag och säga att vi gärna skulle vilja ha lägenheten.. Sen får vi helt enkelt vänta och se!

Hjärtat är och jobbar, vilket jag också ska göra sen.. Jobbar 15.45-21.30
Men när Rickard skulle åka imorse, så sa han till mig att kolla hur mkt snö det va, men orkade inte! Trodde nog inte riktigt på honom.. Men självklart ska det vara massvis.. Blir idiooot...`
Skulle kanske vara roligare om vi hade en bil att sladda med.. Men icke!

Inatt blir det att sova i Linghem.. Kul! NEJ!
Hade hellre sovit i skägget..
Elin har ju lov nu, då hade man ju kunnat lekt med henne imorgon.. Kan jag väl iofs i vilket fall, kan ju ta tåg och buss hit.. Ska allt höra med henne sen, och se om hon ska sova hemma inatt och vill leka med mig :D

Rickard ringde nyss, vad trött han är på allt folk på jobbet då.. Allt bara klagar och är sura! Kan man inte istället vara lite glad och possetiv? Jävla gubbar! Dem får sig väl inget hemma så dem måste klaga på andra.. Stackars er..

Nu vill jag flytta.. Till våran lilla stuga som är en lägenhet! HAHA!
Tror nog att ett gammalt utseende med mordern inredning kan vara riktigt snyggt! Fast det va nyrenoverat 2004.. Så det va inte så gammalt ändå.. hehe!

Nu ska jag dricka te med fröken Elin.. Sen dags att göra sig iordning för att åka hem och jobba =(
Ska ta 12.09 bussen, så har ju en stund på mig..

Tänker på dig Rickard!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0