jkhdkjsdksd

Gårdagens bio va jävligt bra faktiskt.. Tyckte både jag och hjärtat..
Mysigt att gå på bio, då vi båda inte har gjort det på väldigt länge... Något som får göras oftare! Eller hur Rickard?

Vaknade nyss, eller vaknade kl 9 då hjärtat ringde, men somnade om.. Vilken dröm jag haft.. HAHA helt sjukt vad man kan drömma konstigt...

Idag blir det nog en sån där tråkig dag då vädret inte är roligt alls... Fyyy!

Laddar ner lite film så man kan se något sen, om man vill så klart...

Min förkylning verkar inte vilja gå över, vilken gör mig till idiot...

Jag låg och tänkte igår, jag vill flytta till ett hus, ett litet gulligt hus... Behöver inte vara SKITSNYGGT då jag vill renovera det som man sjäv vill ha det.. Men dock måste jag ta ett körkort då.. Vilket jag vill göra nuu! Intensivkurs funderar jag starkt på...
Men huset tycker jag ska ligga vid vattnet, så man kan ta sig ett natt och morgon dopp.. Eller bara se utsikten..

Snart är det Elmia, och jag vill fan dit men inte pengar till det, får pengar veckan efter! KUL!! Blir nog att skita i det..
FAAN!

Tog mig en kopp te och pratade med Marita lite, eller vi har väl pratat i 40 min eller något..

Jag och Hjärtat diskutera resa igår.. 2 Veckor till Kreta, faan vad gött alltså.. Och fan vad bruna vi kommer att vara.. Dock lossnar färgen jävligt fort..
Men bara tanken på att åka med dig gör mig galen.. Vill åka nu.. Ligga på stranden och mysa med dig..
Blir att jobba som faaan!
bara fördet så ska jag kolla resor nu!

Återkommer kanske..

/ Theréz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0