Måndag!

Vaknade imorse av att min mobil ringer..
-Hej, jag ringer från personlig assistans.
-Hej säger jag
-Kan du jobba imorgon??
-Vad är det för dag? säger jag!
-Tisdag..
-Ja det kan jag!
haha skapligt trött då eller!

Ska sova i Linghem några nätter.. Jobbar kväll imorgon..
Skönt att få ihop några dagar denna månad ialf ...

Rickard och jag håller på att kolla på No Country for old men, men Danne ringde.. Hans bil har gått sönder så Rickard är och hjälper honom! Vi fick kolla klart sen helt enkelt... Men den verkar jävigt bra...
Ska åka och kolla på lägenhet snart med...
Hoppas den ligger bra till och är fin...

Prata med Elin, kanske blir utgång till helgen, hon fyller ju år.. Hoppas bara på att det blir så.. Jag hoppas jag får en bra lön så jag har råd.. Skulle vara kul faktiskt, inte varit ute med henne på väldigt länge...
Måste ut med Madde nån helg med.. Väldans länge sen..

Nee nu blir det en cigg ute i kylan, sen göra iordning mig för dagen!

Älskar dig Rickard!

/ Theréz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0