Onsdag

Känner mig inte kry idag.. Förkyld och helt död i kroppen...
Sov tills nu till och från.. Hjärtat ringde nyss med, varje gång gan ringer så vill jag bara att han ska komma hem och krypa ner hos mig..

Sen ringde Dumbo nyss med, hon kommer hem snart, dricka en kopp te och sedan ut och gå en promenix med henne... Yäää!

Sen ska väl jag och hjärtat in till stan och kolla nya kläder till herren, för till mig behövs inte kollas.. FINNS INGET.. Vad fan är det för kläder nu? Jag är den där som vill vara lite udda.. Men finns inget va faan!

Igår va vi på ikano.. Rickard köpte sig ett par nya kallingar "SKITSNYGGA" ett par nya strumpor och en T-shirt "Rosa" Jätte fin...
Jag köpte mig 3 par hotpans..

Keps och tröjja ska hjärtat inköpa sig idaaaag... Hoppas han hittar något..

På fredag tror jag vi ska ut och äta sedan en bio... Sen kanske man drar till 55:an och tar en kall.. Vi får se vad som händer helt enkelt..
Är ialf en speciell dag,,

Älskar dig hjärtat mitt.. Du är det finaste jag har..

/Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0