Onsdag

Kom hem för ca 1 timma sen.. Hjärtat körde mig hem.. Han hade inget att göra på jobbet..
Frågan är bara vad jag ska göra hemma, som jag inte kan göra hos hjärtat?

Har en konstig känsla i kroppen... Vet inte varför jag ska känna så.. Är allt som det ska vara?

När jag började med mina p-piller så har mitt humör börjat bli väldigt jobbigt.. Något som jag inte känner igen riktigt..
Min stubin är inte mer än 1 mm..
Frågan är om man ska sluta med dem och ta några andra eller om man ska vänta och se om det blir bättre!?

Jag är deppig inombords.. Vet inte om det har med känslan i kroppen att göra.. Kan nog mycket väl ha med det att göra...
Rickard får mig att må bra, även fast jag är deppig ibland när vi är så är jag inte lika deppig som jag är när jag är ensam...
Men honom vid min sida klarar jag allt..

Vill börja träna.. NU NU NU... Men får vänta med det tills jag har råd med ett träningskort..

Pratat med hjärtat precis, åhh vad skönt det va..

Älskar dig Wrickard.. Du är det bästa!!

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0