Påskafton!

Sovit ute i Lingehm inatt, jag och hjärtat!
Jag jobbade idag, och det ville ju inte riktigt gå som jag ville.. Visste det!
Men det gick bra till slut, bara jobbigt att vara helt själv när saker uppstår..

Slutade kl 16, då va det hem och äta påskmat med min familj..
Nubben satte sig fint :D

Hjärtat har varit på rally, men blev inte långvarigt för hans del.. SVINKALLT ute...

Zakk har varit här med, och faster Theréz har sett honom gå för första gången helt själv.. hehe så sööt..

Ikväll vill jag festa, men självklart inga pengar .. Yvonne och Mattias ska ha fest och vi vart bjudna, får se om vi åker dit och tjattrar lite eller om vi gör något annat...

Nu ska jag gå och pussas med min fästman som ligger i sängen och ser allmänt goooood ut...

Trevlig PÅSK!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0