Rubriik- Hade ingen!

Somnade skapligt igår, va riktigt trött..
Gjorde inte mkt igårkväll, va hemma och slappade..

Idag mår jag inte riktigt bra, känner mig konstig.. Ont i huvudet, och kroppen..
Kan vara så att jag fått träningsverk efter allt lyftande på jobbet igår..
Men känns som jag kommer bli sjuk.. Vilket jag INTE vill bli igen.. Nyligen blivit frisk juu!

Nu kom en smulan in och mjauuuuar.. haha! Knasigare katt får man leta efter...

Idag blir det nog inte mkt gjort heller, tror inte jag kommer orka så mkt..
Vi har sett en film, flood.. Helt okej, men har ju sett bättre!

Såg The heartbreak kid för några dagar sen.. HAHA den va rolig ialf..

Måste se 27 dresses, älskar Katherine Heigl... 
Men finns inte i bra kvalite ännu... ATTANS!

Hade läskiga drömmar inatt, skakade på Rickard och va helt skräckslagen tydligen.. Då höll han om mig så jag kunde somna om..
Sen va det bara sjuka drömmar.. 

Imorgon ska vi kolla på lägenhet.. 
Kommit på att jag inte kommer våga vara själv i den om den ska ligga bland skog och så.. Tänk er själva en mörk kväll bland skog och sånt.. USCH!
Men vi vet iofs inte hur läget är ännu..

Jag vet vad min fästman har börjat tända på.. Att jag slickar på hans hand..
Skämt och sido, skämt och sido.. Va bara tvungen att skriva det då hjärtat bad mig slicka honom på hans hand igår.. haha! han är lite sjuk, som jag är...
Bra att vi har humor...
Vissa människor har ju inte det!

Rickard, skriver lite till dig med, du som läser min blogg så mkt, och oftast kommenterar med =)

Jag älskar dig hjärtat.. Fast det vet du ju redan.. 
Skriver ofta det!
Men skadar aldrig att säga det ännu en gång..
Så glad att vi hittade varandra, eller du hittade mig, och vill leva med mig..
För jag vill leva med dig med.. Hela livet.. 
Även fast vi kommer ha motgångar så vet jag att vi kommer klara dem..
Alla har väl motgångar nån gång, men vi hoppas på att vi ska slippa sånna.. Och allt ska vara perfekt...
När du ligger vid min sida om nätterna får mig så trygg.. Jag kan sova en hel natt utan att vakna, vilket jag alltid gör hemma i min egna säng..
När du kommer hem från jobbet och pussar mig så pirrar det i hela kroppen..
Vill alltid vara med dig hjärtat mitt...

Nu ska jag gå och pussas med dig, eller kanske ta en dusch!?
Vill bli lite piggare...

Har ätit riktigt god mat idag, potatisgratäng och kött med böörnoutsås.. 
Potatisgratängen va äckligt jävla god, ett redigt samlag i munnen... 
Lika god som knullkebaben, om inte godare!

Jag ska vara på arbetsförmedlingen på Tisdag, KUL!? Fy fan, funderar starkt på att skita i det alltså..
Men MÅSTE! Vill verkligen ha ett heltidsjobb NU!

Måste ringa KK med, tror jag fått nån infektion eller något.. Ont i magen och skit..
Hade feber efter aborten, och det ska man INTE ha tydligen, men jag ringde inte för att jag inte hade ont eller något.. Va ju genomförkyld, så kan ju vara feber bara därför med..
Men kanske bättre att kolla upp än inte kolla alls..

Nu ska vi göra något...

/ Theréz


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0