Rubrik!

Ingen rubrik..  Kom inte på någon bra eftersom jag bara tänkte skriva av mig lite...

Ikväll ska jag och Hjärtat mitt gå på bio, Iskariot va det tänkt att vi ska se.. Bokat och klart...

Kom precis ut ur duschen.. Skulle kunnat stått i flera timmar, va riktigt skönt att duscha idag...

Om det inte blir försent så ska Elin göra slingor på mig sen med.. hehe! Vill bli blond innan sommarn juu! Vilket jag antagligen kommer bliii :D
Bara det vill gå som jag vill.. Vilket det också brukar göra...

Så glad för min älskade Madeleine.. Hoppas att allt går vägen denna gång.. Vill inget annat än att allt ska bli bra för din del...

Tänkte höra med min kära om han vill hitta på något skojjsigt till helgen med fröken Theréz...
Blir något som inte kostar pengar då jag har väldans dåligt med det just nu...
Bara 2 veckor kvar till lön..

Sitter och lyssnar på Takidas nya album.. Riktigt sköna låtar faktiskt..
Men nu kom visst Melodifestivalen på.. haha! Inte riktigt samma typ av musik!

Sitter och diskuterar med Magnus... Eller jag tjatar.. haha! Tycker han ska ta tag i skådespeleriet.. Vill ju se honom i mer filmer.. Nu har han kommit på att han med vill det.. Ska vi få se honom i mer filmer??
Det tror jag... Och det kommer tydligen.. hehe!

Saknar min snutt nu.. Massor.... Vill bara krama om honom just nu! Behöver det just nu!

Nu ska jag ta mig en cigg och sedan klä på mig kläder för kvällen! Fast lär nog byta några gånger..

/ Theréz




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0