Till Rickard... Och ännu flera inlägg..


image19image23

Rickard!

Alla dagar som gått gör mig bara lyckligare och lyckligare, varje stund med dig får mig att inse vad jag verkligen har..
Jag har någon som visar kärlek, någon som ställer upp, någon som verkligen bryr sig om mig.. DU är personen jag letat efter.. Varje dag lär vi känna varandra lite mer och det står inte och stampar på samma plats..
Att få vara vid din sida gör mig galet lycklig..
Från och med NU ska jag lita på dig till 100, för du har verkligen visat vad jag betyder för dig..
Att någon kan ge så mycket kärlek som du gör trodde jag va omöjligt. Men tydligen inte - Mig lycklig..
Jag vet att vi kommer leva lääänge ihop, får jag som jag vill - hela livet.. Vilket du med säger att du vill.. Då så , då kör vi babe.. Vad kan komma emellan? INTE ett skit..
Allt känns bara så jävla skönt just nu och jag är så jävla kär i dig så det finns inte..
Gjort mina tabbar och du dina, men TÄNKER inte låta det förstöra någonting...

Snart är det sommar och vi har en del vi vill göra...
Midsommar - V-vik med fölket och bara umgås och ha förbannat trevligt
Sen ska vi ju faktiskt ut och flyga, om pengarna kommer in vill säga.. Men ska jobba häcken av mig för att vi ska kunna åka.. Kreta här kommer vi...
Liseberg har JAG bestämmt att vi ska åka till..
Sen vet jag mer ställen jag vill dra med dig till.. Jag kan allt jag med! hihihi!

Att se dig vid min sida varje gång jag somnar och vaknar gör mig helt toookkär... Älskar att vara med dig.. Skulle någon fråga : Tröttnar ni aldrig på varandra som är med varandra så mkt? NEEEJ jag tröttnar inte, snarare tvärtom.. För varje dag som går så tycker jag vi har trevligare och trevligare..

Har så mycket jag vill säga till dig hjärtat, men vet inte vart jag ska börja.. Tycker att jag fått en del sagt ialf..
Du är helt enkelt mannen jag letat efter i alla dessa år, vart jävligt fel i många år, men hittade dig eller snarare DU hittade mig vilket jag bara ska tacka dig för...
Att jag va så off från en början när du messade med mig och ville ses... Visste nog inte vad du va för underbar människa.. Men till slut kom du ut till mig och det sa KLICK.. Kärlek vid första ögonkastet.. Trodde även inte det kunde hända mig efter allt.. Men efter regnet kommer solsken! Det sa en guld värd person till mig och det stämmde..

Snart är det 6 månader och det har gått fort.. Vi har förlovat oss, gråtit i varandras famnar, bråkat, älskat, gjort mycket mycket roliga saker.. Skrattat en jävla massa ihop.Gjort en del utflyckter som har varit helt underbara.. mer såndanna ska det bli...
Jag vill uppleva allt med dig.. Allt du eller jag pratat om SKA vi uppleva..

Du är bäst hjärtat
, den som får mig att verligen vilja något med livet..
Tack för att jag fick kom in i ditt hjärta...
Du som får mig att andas Rickard...
När jag ser dig le så blir jag helt knäsvag...


INGA KAN ÄLSKA SOM VI

/ Theréz



Åkte med Rickard imorse, han körde hem mig innan jobbet.. Så tråkigt att vara själv, så jag passa på att åka hem lite och prata med andra familjen...

Sitter här och skriver igen, då jag har brist på annat..
Kom på att jag ville ha en låt som får mig att tänka lite extra på hjärtat : Eurythmics - The Miracle of love.
Hjärtat ringde precis, precis när han ringde så tänkte jag att jag ville prata med honom.. Jag är synsk eller något..

Sa till honom att jag vill flytta nu, han med.. Ända vi verkligen vill göra just nu..
Vi pratar om hur skönt det ska bli att ha sitt egna, kan göra precis vad vi vill när som helst..
Känner bra vibbar i att flytta ihop med dig hjärtat, tror att allt kommer bli så mycket annorlunda, även fast jag är nöjd nu så skadar det inte med förändringar.. Bara dem inte blir för stora..
Så skönt att kunna städa sitt egna hem, kunna inreda, laga vilken mat man vill, tvätta sina egna kläder.. Längtar faktiskt efter detta något enormt.. Sjukt att man kanske längtar efter att tvätta, städa och allt det där, men ärligt.. Jag gör det.. Jag kommer säkert vara så petig med allt så Du hjärtat kommer störa dig.. haha! Nee då, tror vi båda kommer se till att vi har ett fint hem..
Ska verkligen engagera mig i att få ett jobbhelvete nu.. Jag vill bo med dig nu och föralltid..

När vi verkligen har jobbat ett tag och kan ta lån till ett hus.. Tänk dig det hjärtat?

Åker nog hem till familjen Andersson ganska snart igen, tar tåg och buss sen.. Finns ju inte mycket annat att göra hemma på landet..

Sen ska hjärtat och jag gå ut och gå, varje dag ända fram till sommaren... Orkar inte jag eller tvärt om så jävlar sliter vi ut varandra...
Ska även ner till arbetsförmedlingen och lämna in lite papper.. Så vi får det gjort..
Måste ju få dina pengar hjärtat..
Kom på att jag antagligen kommer få en ganska bra lön i mars nu.. Tatuering då? Yeaaaah!
Ska ju även fixa Volvon, Rickard vill ju så gärna åka i den i sommar, men han har även pratat om sälja den!
Men spelar ingen roll för min del, mycket skönare att åka Volvo än Jetta.. Bilen måste besiktas i vilket fall, säljer han den efter det så får man mycket mer för den... Hur vi gör är sådant som märks..
Jag vill ju även lacka om RacingJettan till Turkos eller mattsvart, eller varför inte mattlila? SNYGGT! Det ska vi göra..

Jag är din och tänker stanna hela ditt liv...
Jag kan vara fattig, jag kan vara rik bara jag är det med dig...

Skulle vilja åka till pappa snart, tycker det är förbannat tråkigt att vi ses så sällan som vi faktiskt gör...
Har insett att mycket i min depretion beror på pappa..
Vill inte se dig at livet av dig själv, vill inte höra vad du har för dig, även fast du är så pass ärlig nuförtiden som du inte va förr..
När jag träffar dig så blir hela jag lycklig, som med Rickard.. Du skrattar och du ser ut att må bra..
Men jag VET att du INTE mår bra pappa..
Jag vill finnas för dig, men du tar inte emot min hjälp, mer kan jag inte göra.. Jag försöker så gott jag kan..

Snart fyller Zakk hjärtat hela 1 år.. Herregud vad tiden gått fort alltså, Inte länge sedan Linda gick omkring med STOOOOR mage..
Så kul att se alla framgångar lillen gjort..
Från att ligga och tjuta till att vara världens gladaste som alltid är som en solstråle och busfrö som man verkligen blir fulliskratt av.. att han började krypa tyckte jag va helt underbart, men nu går han nästan själv.. Lite hjälp till bara sen vågar han allt släppa taget..
Så kul att se min bror lycklig.. Han har verkligen hittat kvinnan i sitt liv.. Så glad för hans skull...

Nee nu skriver jag inte mer.. Nu får det va ett NOG!
Blir säkert mer sen i brist på annat!

/ Theréz



Sett film.. Blev P.S sista sommaren.. Såg den för flera år sen, ganska bra faktiskt..
hemsk, men bra...
Självklart skriver ännu ett inlägg...
haha då har jag jävligt mycket att göra med andra ord...

Suttit och pratat med mamma, hon blev lite ledsen.. Hon tror nog att jag är väldigt ledsen..
Just nu tycker jag allt är skit jobbigt, med aborten och så..
Men jag vill inte tro mer än att vi gjorde rätt val..
Det blir våran tur snart, när vi har flyttat fått jobb och så..
Man försöker att gå vidare, även fast det är tungt..

Saknar faktiskt Rickard  MASSOR...
Vill att han ska sluta nu, men inte riktigt ännu... Men snart så...

Nu är det dags för en dusch, sedan göra mig iordning för dagen.. Sitter i mjukisar.. Det ända jag har på mig nu förtiden.. HAHA nee då!
Men inte långt ifrån...

Jäla fint väder... Dock lite kyligt.. Men så länge solen skiner så ska jag inte klaga...
Sommaren 2008 är på ingååång.. Fy faaan Älskling...


Nyss ringde favvo hjärtat : Kommer få mer pengar nu, GRATTIS hjärtat... Nu jävlar ska vi jobba häcken av oss så vi kommer till värmen och kan betala tillbax på saker och ting.. Hjälper dig gärna med det när jag får bra med pengar, vilket jag antagligen får denna månad...
Sommarn kommer antagligen oxå bli fin då jag förhoppningsvis kommer få jobba heltid eller ialf 75%..
Fick ju ihop en del förra sommarn, men vart tog dem pengarna vägen? SÖP upp dem...
Gjorde fan inget annat...
Men skönt när vi betalat tillbax saker och ting och bara kan lägga pengar på oss själva.. Nu får man ju priotera vad man kan köpa...

Tack vare mitt hjärta så vill jag inte dricka på samma sätt längre, tycker inte det är kul längre.. Kan lägga pengarna på så mycket annat roligt...

På fredag ska jag och hjärtat göra något alldeles speciellt, då vi ska fira våran 6 månaders dag..
Helt underbar tid ihop med dig som bara kommer bli bättre och bättre...

Nu ska jag inte skriva mer idag.. Även fast jag vill..
Men ska allt pussa sönder min kära fästman snart...

Älskar dig över allt annat Rickard Andersson...

/ Theréz











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0