Torsdag - En dag kvar till 6 månader!

Imorgon är det 6 månader med hjärtat.. Ska firas självklart.. med något skoj och mysigt...

Genomförkyld är jag, fy fan.. Knappt kunat andas.. Bara att snyta sig och snyta sig, vilket har gjort att jag e röd under näsan.. SNYGGT! HAHA! Känner mig ju inte speciellt pigg i kroppen alltså!

Hjärtat låg och frös inatt så jag va så snäll och la en filt över honom, men tror att jag halvsov.. hehe!

Nu ska jag in till stan med Sofie ... Länge sen jag träffade henne nu..
Sola och fika blir det nog..

Jag och Rickard solade ju igår, jag ska VINNA! haha!

Måste hitta något till Zakk med, vad kan man köpa till en 1 åring? haha borde inte vara svårt..
Ska faktiskt vara barnvakt till lillen imorrn :) Vad ska faster ta med honom på? En lekpark kanske?

Dags att gå till bussen..

Älskar dig Rickard, mer än något annat..

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0