Torsdag....

Vaknade av att Rickard ligger brevid mig kl 8, och jag säger till honom att klockan är 8, han rusar upp.. Vi tar en cigg ihop, sen åker han till jobbet.. Försovit sig en timma.. Inte bra!

Men han ringer lite efter 10 och säger att det inte finns något att göra på jobbet, så straxt innan kl 11 stiger han in i rummet..
Lång helg för hans del nu!
Skönt att ha honom hemma, och sovandes brevid sig tills man vaknar!

Vart nere på kylis en sväng, och sedan kollat vart lägenheten vi ska kolla på måndag ligger, men vi hittade det inte riktigt.. Men vi har våra aningar!

Imorgon blir det en lugn fredag ute i Linghem, då vi ska sova där eftersom jag jobbar påskafton..
Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt..

Tror jag ska sluta med mina p-piller, eller få några andra.. För dem här humörsvängningarna går ju inte att ha alltså!
Ska käka dem månaden ut och se om det blir bättre, kanske bara är så här i början.. Bara ätit dem ca en månad..

För 1 månad sen va jag gravid, och nu hade nog magen börjat synas...
Tråkigt att det blev som det blev.. Men vi har gjort rätt beslut.. Även fast det känns fel...


Älskar dig snutten, och allt vi pratat om vill jag uppleva med dig... Du är den som får mig till en bättre människa!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0