Trååkar!

Nyligen kommit hem, och har så jävla tråååk...

Jag har kommit på nu att jag vill ha min lön.. För jag har knappt några cigg.. ANUS!

Bara några timmar kvar till jobb, sen kommer hjärtat och Elin och hämtar mig efter jobbet..
Blev att vi sover i skägget ialf :D hehe!
Ska leka med Elin.. YÄÄÄÄ!

Kommit på att min mamma inte går att prata med :S Tråkigt, men sant...
Hade ju faktiskt varit lite roligt om du med kunde vara glad för våran skull att vi kanske har lägenhet, men istället bara klaga..
Pappa har inte heller hört av sig.. SKÖNT kanske? Orkar ärligt talat inte bry mig längre, tycker jag ställer upp på han till 100 och så får man inget tillbax, bara en jävligt odräglig och taskig pappa..
Synd att du inte kan skärpa dig faktiskt, för utan allt skit hade du kanske haft kvar det mesta!
Men tyvärr har du inte det!

Att föräldrar ska vara så kompliserade, men ärligt talat.. Jag klarar mig själv, har gjort det sen jag va liten så varför skulle jag inte göra det nu?
När vi väl har flyttat så tänker jag inte be om hjälp eller nått mer.. Ska klara mig själv..
Låter kanske dum, men ibland är man trött på allt gnäll.. Och jag är det NU! Får lixom vara ett slut snart!

Saknar mitt hjärta, önskar han vore här nu så han kunde ge mig en stor kram, ibland behöver man det.. Och JUST nu behöver jag en kram!

Jag tilttar uppåt men allting går ner, jag försöker på nytt, men allting blir fel. En själ fångad fast bakom galler, tiden den vänder och stjärnorna faller..
En låt som berör mig...

Åhh! Ångest för jobb alltså, men det är pengar och det behöver vi....

Nu ska jag fixa och dona!

/ Theréz







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0