Vaken!

Rickard ringde kl 9, och självklart kan jag inte somna om, så det va bara att gå upp...
En cigg och en kopp te, sen är jag vaken! hehe!

Vad ska man göra idag då, vädret är ju ingen höjdare.. Pullan skulle ju vara hemma från skolan idag, men vart är hon då?? haha! Hon är nog hos Hanna..
Säger att hon ska komma skapligt, och kommer runt 2 typ.. haha!

Laddade ner La Ink, då jag missade det i söndags.. Ska kolla på det, och sedan göra något annat..
Städa rummet kanske, för det har inte blivit av ännu!

Fan vad svårt det är att välja förlovningsringar, hittat massvis ju..
Måste kolla upp våra mått med..

Ska nog ringa min chef med, fråga hur mkt jobb det blir i sommar, för blir det inte mkt så söker jag annat!
Men ringer henne imorrn istället..
Eller varför inte idag?
Får se vilken dag det blir helt enkelt...
Kanske ska få in allas semester först, så dem vet vilka veckor jag ska jobba..
Hoppas jag får jobba hela sommarn.. PENGAR!
Dock vill jag inte jobba så mkt helger... Då hjärtat är ledig då, och ska jag jobba helger så träffas vi inte mkt alls..
Men 2 helger i månaden kan jag allt jobba!
Eller 1.. HAHA!

Nee nu blir det en cigg, och La Ink..

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0