Vart ihelvete tog vårkänslan vägen??

Jävla piss väder.. Varför snöa nu, ska ju lixom bli vår va faan!
Så onödigt, kommer inte vara kvar en längre stund ialf...

Min kaka och jag sov hemma hos mig inatt, lite ovanligt faktiskt.. Är ju så van vid kakans säng.. hehe! Men kunde somna...
Va riktigt trött imorse.. ville bara sova igen!
Men skulle ju upp och jobba!
Riktigt kul att komma till jobbet... Alla är så glada.. hehe!

Jag har kommit på att jag vill åka utomlands nu, kom och tänka på min brors flickvän som sitter på flyget nu! På väg till Thailand.. Fy faan! Orättvist! 3 1/2 vecka ska hon vara borta, snacka om att vara neger när man kommer hem!
Kollat på bilder på hotellet vi tänkt bosätta oss på, på Kreta!
Lägger upp några...

Vi vill flytta nu, eller det finns mycket vi vill göra, men just nu vill vi nog bara flytta och köpa våra förlovningsringar som vi dragit ut på i evigheter!.. Tittat en del idag, hittat några fina faktiskt..

Kollat på film, eller påbörjade.. Sen orkade jag inte se mer...
haha! Kollar jag någonsin klart på en film? Tror inte jag sett många filmer... haha!

Saknar mitt hjärta massvis nu!
Vill bara att du ska komma, så vi kan bada sen =)
För det får jag äntligen göra.. hehe!

Min kära Quinna madde ringde förut.. Hahha sjukare människa får man leta efter.. HAHA! Så jävla mkt humor i dig så det går inte att beskriva.. HAHAH!

Nu ska jag ta mig en cigg och invänta min kära kaka..
Älskar dig så mycket Rickard.. Du är bäst!
Det vet du redan iofs.. hehe! Men nu fick du veta det ännu en gång...

Lite bilder kommer oxå ju! Höll på att glömma!

image30image29 
Vilken är finast???



image28image26
image25

Mysigt va?? Ligger bara några meter från havet!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0