.........

Är bara så jävla less på allt idag! Vet ingenting..
Jag vill bara att det ska bli som jag vill, men allt är så himla fel just nu!

Vill så gärna att allt löser sig idag, men vet att det kommer ta tid..
Blir så tokig..
Vill ha ett svar idag, nu, nu , nu!!

Denna dag suger verkligen, uschalingen!
Vad jag klagar då! Men ibland är dagarna piss, och denna är verkligen det!
Blir ju bara idiot av renandet i detta land..
Skulle inte sitta fel att vara med mamma och Kent nu, dem ligger väl på stranden och dricker goda drinkar och öl..
FUSK!
Men imorgon kommer dem hem, fast sent så träffar dem antingen på kvällen "om vi ska hämta dem" Eller på fredag morgon..
Vill bara krama om mamma..

Saknar min pappa med, massor..
Vet inte vart han tagit vägen.. Inte hört något på väldigt länge..

Vill bara köpa massa nya möbler nu!
Sängen köper vi denna månad eftersom jag får en skiiiiiit-lön nästa månad..
SUGER verkligen!

Älskar dig Rickard.. Hur mkt som helst..

/ Theréz


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad gör du i helgen? ska vi ses, sorry att jag ej svarade på smset, glömde :(

2008-10-02 @ 17:09:15
URL: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0