.....................

Förra veckan köpte jag och Rickard en ny säng :D
 

Den är riktigt stor och skön, tar nog ett tag innan man vänjer sig från 120 till denna!
Har köpt på oss lite annat små plock med..

I helgen skulle vi ut till Ulljuuuk...
Rickard skulle fortsätta med sin tatuering, så den blir klar någon gång..
Men vi tar det denna helg istället..
Jag hoppas på att han har tid för att börja på min helarm :D


Här är något jag skulle kunna tänka mig att ha :D
Snyggt va?


Skulle jobbat idag, men fått hostmedicin, som jag tydligen inte tål..
Magen har kört hela dagen..
Så fruktansvärda smärtor i magen så man vill bara tjuta!
Hoppas jag är bättre tills imorgon..

Låg och sov förut, och helt plötsligt ringer mobilen,,
Min CHEF!
Jag fick grav-viket, åhh jag är så förbannat glad :D
Börjar den 1 Nov förhoppningsvis, måste säga upp mig på mitt andra bara!
Fick så mkt jag vill med, så nu behöver jag inte jobba på 2 ställen..
Jag behöver inte ta tåg varje dag, jag kan ta cyckel till jobbet, eller gå.. Tar 5 min..
Jag kan inte förklara hur glad jag är, jag är superglad helt enkelt..

Om 1 1/2 månad flyttar vi med, då får jag min kissunge :D
Den är underbart sööööt..
Hoppas Evo kommer gå ihop med den bara :D Men det tror jag, tror evo kommer vara så snäll såå!

Nu ska jag dricka Te och ta en cigg...

Jag älskar dig som aldrig förr Rille!

/ Theréz 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du inte ska ha den där lila bakgrunden då..? Det var inte snyggt till... (Tycker inte ja) Ja tror de blir bättre utan. Puss

2008-10-08 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0