........

Nu har jag precis haft lunch, och jag är så fruktansvärt mätt..

Idag har jag sagt upp mig från jobbet, då jag snart börjar på mitt nya :D
Wiiii!
Jag är överlycklig..
Fått som jag ville..
Jag kommer jobba kvar på detta jobb till fredag, så jag får lite pengar i november..
Har ju en hel del saker att handla till vårat nya hem..
Jag kommer få betydligt mycket mer fritid på mitt nya jobb, då jag inte jobbar till 21 varje dag..
Känns oxå otroligt skönt..
Man kan göra ärenden på stan efter jobbet, eller ta en fika med brudarna..
Inte för att det händer allt för ofta, men måste ju ändra på det!

Inte långt kvar tills vi flyttar juu, ska bli så underbart att ha sitt egna, inte bheöhöva lyssna på en mamma.. hahah!
Kommer väl istället få lyssna på Rille.. Naee då, tror vi kommer att lösa detta utmärkt.

Hade en dålig morgon.. Hemsk va den, men är mycket bättre nu..

När jag slutat ska jag duscha och sova, jag är kanon trött..

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0