J*vla skitväder.....

Vaknar och ser att det är skit väder, kul...
Blir så sur, vill ha sol..

Igår va jag och Rickard barnvakt, gick hur bra som helst, vi spelade guitar Hero, och Zakk va så inne i det och ville inte släppa blicken..
Sen satte sig Rickard med Zakk vid datorn och kollade bilar på blocket, då säger Zakk : En bil, En bil, En bil.. Om och om igen!

Sen åkte vi hem. jag kollade på tv, sen la jag mig.. Va skapligt trött..

Idag vet jag inte vad som händer ännu, kanske blir att jag åker hem en sväng..
Skulle inte vara fel att ha MASSOR pengar på kontot nu, skulle vilja ha nya vinter skor.. Men fick vänta ett bra tag, får ju en piss lön denna månad!!

Nu tänkte jag faktiskt göra något av denna dag!

/ Theréz


Kommentarer
Postat av: Stina

haha håller med dig :p vad fin din blogg är! Kram Stina

2008-10-21 @ 11:53:36
URL: http://sstinaa.blogg.se/
Postat av: Elin

hade alla,men jag fick virus så var tvungen att ta bort, men håller på att ladda ner dom igen :P

2008-10-21 @ 12:07:12
URL: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0