Känslor...

Idag har jag sovit, vaknade halv 10 typ.. Känner mig som en ny människa, haha!
När jag vaknade så kollade jag på Andra Avenyn, missade ju det igår, och kunde självklart inte sluta kolla så såg alla veckans avsnitt..

Har en sån bra känsla över detta, känns som om allt bara kommer bli så förbannat bra..
Men även en dålig känsla.. Blir allt värre?
Kan inte någon bara ta mig här ifrån en månad eller två?
Till något ställe där jag kan tänka klart, där jag kan lugna ner mig lite!
Känns som om jag inte kan andas ibland, känns som om jag har en stor klump i halsen, som gör att jag inte får luft!

Nog pratat om känslor..

Har även varit ute och gått en promenad idag, ca 45 min :D Svettig vart jag, men det är toppen, för nu börjar mitt nya liv..
Ingen jävla utemat, har sagt att någon gång får jag, men inte så ofta om det blivit den senaste tiden.
Inget godis, chips osv, ingen läsk, och ska ut och gå minst 4 ggr i veckan..
Ska verkligen ta tag i mig själv nu, inte va sån jävla latmask!

Ikväll är det barnvakt som gäller, åt lille Zakk :D
Ska bli kul som tusan!

Har precis suttit och kollat på avsnitt 4 på säsong 5 av Grey´s Anatomy, nu vill jag bara att avsnitt 6 kommer, blir tokig av att vänta en hel vecka..
Någon mer som älskar Greys Anatomy ??

Lägger upp låten som jag gillar grymt mkt just nu!

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0