Lägenhetsköp och frissan!

Idag blev det att gå upp rätt skapligt, åkte till stan med mamma, har handlat tyg till gardiner, och en tavla..
Även handlat gardiner, men när jag kommer hem så är det bara en jävla längd... Så mamma ska gå tillbaka med dem sen..
Passade på att köpa mig ett bar nya skor som jag kan ha när jag festar, en ny kofta och ett halsband..
Måste hitta något linne med, får se om jag åker till ikano sen och kollar efter det!

Precis kommit hem från frissan, har klippt mig igen :D HAHA!
Nu blev det en frisyr ialf ..
Ska färga min utväxt ikväll, blev inget bra sist!

Nu ska jag städa lite!

Jag vet inte längre, ska jag orka?
Får se hur det blir!


/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0