Ledig ett par dagar!

Har jobbat ihop några extra tusenlappar nu, det behövs ju verkligen nu när vi ska flytta!
Nu är jag ledig tills den 4e, om dem inte ringer in mig!

Bara hoppas att Rille får något jobb efter denna vecka! Annars vetifan hur vi gör, men allt löser sig på något sätt :D

Idag ska jag kanske färga håret, får se hur jag gör.. Vill bli ljusare än nu juu!
Annars ska jag bara ligga hemma o kolla på tv idag.. Känner mig rätt slapp faktiskt..

I helgen blir det fest, på fredag hemma hos familjen Andersson då Ove fyller 50 :D, ochpå lördag blir det utgång med Elin :D
Ska bli nice som tusan!
Länge sen jag va ute o dansade faktiskt..

Äntligen fick jag mina pengar från F-kassan, alltid lika jävla sega!
Om jag ska beställa en tid till frissan kanske :D
Skulle vara kul att klippa sig, fast inte länge sen jag gjorde det, får se hur jag gör..
Imorgon ska jag gå på stan med mammsen, köpa tyg till lägenheten och blir nog lite nya kläder med, behöver ju ha nått nytt till helgen :D

Idag är jag jätte glad, kär och allmänt sprallig :D
Min kärlek till dig bara växer och växer.. Känns underbart!

/ Theréz

Kommentarer
Postat av: Anonym

de kommer bli massa raj raj =) haha längtar som satan =) Puss!

2008-10-30 @ 14:13:54
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0