Lördagen i sin helhet..

Vaknade av att Rickard gick upp tidigt..
Han skulle åka på rally, eller rättare sagt han skulle åka med Masken i hans rallybil..

Jag låg vaken till halv 9, sen kom Ove in och frågade om jag va vaken, och det va jag ju!
Sen va det bara att gå upp och göra sig iordning..
Jag åkte med Gerth ut till Motala typ, för det va där rallyt höll till..
Det va kallt som tusan, blåste rätt skapligt med, men vi höll oss ett bra tag ute i kylan..
Det va kul att se att Rickard åkte med faktiskt..
Skulle vara en upplevelse om jag hade gjort det!

Nu under kvällen har jag spelat Yatzy med Elin och Ove, jag vann då :D hehe!
Hade nog bara ren tur, för jag brukar fan inte vinna!

Nu sitter jag här framför dumburken och gör inte ett piss, Rille är och meckar bil.
Imorgon ska nämligen vi upp tidigt igen, då ska massa bilar åka på en åker, ska bli kul att se..
Hoppas bara att min älskling tar det lungt..
Är ju rädd om mitt hjärta!

Har varit deppig idag, vet mkt väl varför, men inget jag vill ta upp här..
Ibland känns det som om det aldrig tar stopp, allt bara fortsätter..
När jag väl tror att allt slutat, så kommer det igen..
Hoppas på en bättre morgondag..

Imorgon ska jag även hem till Linghem, min mammi ska klippa mitt hår, ÄNTLIGEN!
Börjar ju se rätt hemsk ut i huvudet..

Ska nog förbi Tobbe, "min tvillingbror" med för att kolla på min söta kissunge igen :D

På måndag ska jag vara barnvakt åt min älskade brorson.. Han bara växer och växer den lilla killen..
Nu är han inte en liten kille längre, en stoooor..
Han börar prata mer och mer, såå kul att höra :D

Igår fick jag hoppa in för att jobba, och det gick toppen :D
Får börja tidigare än förväntat med, så blir mer pengar i November, och det kommer vi ju behöva..

Väldigt dålig på att uppdatera min blogg just nu, men ska allt ta tag i det och börja skriva mer och mer..
Speciellet när jag fått en blogg som verkligen är JAG!
Är verkligen hur nöjd som helst..

Om jag ska göra något denna lördag kanske???
Frågan är bara vad!
SOVA? Eller vara vaken??

Vad tycker mina läsare om min nya design då?

/ Theréz

Kommentarer
Postat av: Elin

fin den blev :D

2008-10-19 @ 16:25:36
URL: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0