Pussel-läggande och annat smått och gott!

Igår va vi och kollade på en soffa, den ska vi köpa :) Ska hämta den idag..
Vi har även valt tapet nu, både jag och Rickard tyckte om den :D

Mamma har varit och handlat en del saker med..
Tack så jätte mkt mamma..

Fredags vart det ullrika med Rille och Evo..
Evo och Ozzy hade så kul ihop..
Rille gjorde nästan klart sin tattuering nu :D
Jag passade ju på att göra en med, mitt namn på armen!
Nästa gadd blir min helarm, tänker spara pengar till den nu!
För jag vill verkligen ha den på plats snart!

Haha, i lördags satt jag och Elin och la pussel, en lörda kväll?
haha, vi va rätt flumma, och jävligt trötta på att inga bitar passade..
Detta är inget lätt pussel, ett Elvis på 500 bitar!
Tjena, vi har väl lagt ca 100 bitar kanske..
Vi svor så mkt så det va inte sant, och va det inte vi så va det Figge..
Kändes ialf att man kommit rätt, inte bara jag som svär..

Har en sån konstig känsla i kroppen just nu..

Nu ska jag göra annat!

/ Theréz


Kommentarer
Postat av: Elin

haha måste vi göra om snart:P

2008-10-15 @ 00:10:39
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0