Snart börjar jag

Har precis kommit hem från jobbet, känns kul att jobba på ett ställe där man verkligen trivs..
Jag går som timvikarie fram tills den siste..
Sen börjar mitt vik den 1 November :D Känns underbart att veta att man har jobb minst ett år framöver..
Malin bytte av mig, och vilken stooooor mage hon fått nu :D Hon ser ut att vara i sista veckan typ, men är i V 24..
Ska jobba imorgon och onsdag med, sen har jag ledigt några dagar..

Helgen har varit lugn, jobbade i lördags, hade med mig Evo, då Rille va på rally hela dagen..
Han va så duktig så, vi va i skogen och lekte..

Annars har vi nog bara tagit det lungt, varit ute en sväng och pratat med folket..

Igår va jag på Ikea med Elin och handlade saker till vårat hem :D hehe!

Nu ska jag dra mig!

Älskar dig som aldrig förr!

/ Theréz

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är utmanad, kolla bloggen :)

2008-10-28 @ 16:53:37
URL: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0