Söndag, och väldigt trött...!

Gick upp tjugo i 8 imorse, då va det bara att klä på sig, och brosta tänderna och sedan åka..
Jag va på pisshumör.. SVINTRÖTT, så Rickard och Tommy tyckte nog jag va PEST!

Men vi bar oss ut till slaka för att hämta lite saker, sen till statoil för att tanka 2 dunkar till vrålåket..
När vi äl ska betala så funkar inte Tommys kort, och Rickard hade glömt sina pengar hemma, och jag satt med några kr på kontot..
Joo, men va ju bara att åka och hämta pengar hos Rille, så tommy fick stå och vänta på oss..
Skönt att det löse sig, men detta va inte allt..
Efter tankningen så ska vi åka till Linghem för att hämta vrålåket, men självklart ska polisen stanna oss, och varken Rille eller Tommy hade bälte på sig, och Rille ligger 100 på 70 väg.. AJ AJ AJ...
Min första tanke va : Nu jävlar blir det en jävla massa böter och indraget körkort..
Polisen stannar oss, Rille får blåsa, sen säger polisen
- Du har precis sparat en jävla massa pengar, är vi överens om bälte nästa gång?
- Absolut, säger Rille
- 70 är vi oxå överens om?
- Absolut..
Tack du snälla polismannen... Du är guld värd, och hoppas Rickard lärt sig av detta..

Vi åker vidare, när vi väl är framme vid vrålåket så har hela jävla avgassystemet blivit krökt eller nått, ser helt skiit ut..
Men vi åker med den ut till åker ialf, och väl där så välte vi upp bilen på sidan och fixa avgassystemet, sen va det bara att tuta och köra..
Dock 3 varv för Rille, sen satte han sig fast i leran. Och bilen jävlades en del med..
Sen 3 varv för Tommy, sen rasa motorn..
Men det va kul att se..

Lägger upp lite bilder!



Jag har dock bara kollat på i kylan, men har skrattat en hel del, tex när Nille ska dricka vatten, sen hör man någon säga : Nicklas, det är för fan glycol i vattnet...
HAHAHAH!

Nu sitter jag hemma i Linghem, min moder har klippt håret på mig, så nu ser jag lite vettigare ut...
Har faktiskt festat till det med lugg..HAHA!
Rätt ovant att se mig i lugg, men va fan det växer ut snart!
Rille kommer snart och hämtar upp mig, då ska vi köra hem vrålåket..

Dags att dra!

Älskar dig Rickard Andersson!

/ Theréz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0