....................................

Denna natt har varit hemsk, har sovit väldigt illa..
Drömt hemska saker, så har vaknat ett antal gånger..
Ville bara sova imorse, men vaknade och kunde inte somna om, jävla skit..

Idag ska jag gå bort till Ikano för att köpa brännskivor, måste ju bränna ut Sims 2!
Så jävla kul..
Längtar tills Sims 3 kommer :D
Då lär ju jag sitta som limmad vid datorn.. HAHA!

Har suttit och funderat lite, och jag vill bli blond igen!


Eller vad tycker ni? Blond eller mörk?

Annars har jag faktiskt inte en anning om vad som händer idag, det blir nog bara lungt..
Orkar nog inget annat!

Måste åka och hälsa på Farmor o Farfar snart, blir alldeles för sällan, vilket är piss!
Träffar väl ingen i min släkt speciellt ofta..
Pappa har jag inte sett på några månader nu, mamma ser jag ju ofta :D
Mina bröder med, men Timmy inte lika ofta som Tobbe.
Syrran ser jag ju så fort jag är hemma..
Önskar att hela familjen kunde vara samlad någon gång, men så lär det väl aldrig bli tyvärr..

Inte långt kvar tills vi flyttar, vi har ju hunnit köpa oss lite saker!
En säng
Soffa
Kattsaker
Köksbord ( Denna månad)
Soffbord fick vi ett av min mamma, sen tror jag Rille har ett med..
Hyllor (Har jag redan)
Databord ( Har vi)
Tallrikar + glas + bestick ( Har vi MASSVIS)
Damsugare ( Ska mamma köpa)
Mikro

Har även köpt massor små plock!


Det vi behöver handla är:
Lampor ( Har några)
Mattor
Kaffebryggare
Vattenkokare
Tavlor ( Mamma ska göra någon åt oss)
Gardiner ( Mamma ska sy, om inte jag gör det)

Någon som kommer på något mer??

Nu ska jag faktisk gå och dricka en kopp te, och vänta på Elin..
Hon har körlektion, och ringde för inte länge sen och va nervös.. Stackarn :D
Hoppas det gick bra för henne ialf, jag har hållt alla mina tummar :D HAHA!

Älskar dig Rille!

/ Theréz







Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker blond, eller iaf blonda slingor som du hade ett tag, assnyggt :D

2008-10-24 @ 07:57:02
URL: http://cherribomb.blogg.se/
Postat av: Lennie

BLOOOND! skiit najjs :D

2008-10-29 @ 22:08:20
URL: http://fantazy82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0