Börjar jobba imorgon...

Och jag är faktiskt nervös.. Men kommer nog gå toppen..
Man måste ju vara lite nervös!
Dem ringde mig i tisdags och sa att jag fick jobbet, och jag låg ju och sov så va helt borta, men när hon sa : Vi vill erbjuda dig denna tjänst, så vart jag så glad så jag vaknade till och kunde inte somna om!

Ibland får jag den där hemska känslan i kroppen, den som jag inte vill ska vara där, då jag tänker tillbaka på allt..
Varför tar det så lång tid att glömma?
Önskar att allt va som när man va liten..
Att mamma höll om mig om jag tyckte något va jobbigt..
Visst, det skulle hon göra nu med, men inte samma sak, då man satt i mammas eller pappas knä..
Jag vill vara liten för en stund..

Idag blir det att lägga sig tidigt, ska upp kl 6 imorgon..
Fy fan, kommer vara helt död..

Jag älskar dig Rickard, att se ditt fina ansikte varje dag får mina ögon att glimma..

Nu blir det en cigg, sen ska jag städa..

Osäker...

/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0