Dagen i sin helhet...

Vaknade vid 9 av att mobilen ringde..
Hatar att det ska ringa när man sover..

Sen åkte jag in till staden med Madde, gick och tittade lite, hittade inget fint direkt..
Köpte lite små skit, och en present till Rickard.. Snart våran 1:års dag ju :D
Sen tog jag bussen till skägget och mötte upp Elin utanför, sen drog vi till centrum, där köpte jag 3 rosor till Rickard..
Tänkte vara lite extra gullig idag :D HAHAH! Kan ju vara roligt..

Nu ska jag ut och gå med Elin, sen blir det idol..
Sen ska jag och Rickard bada :D Mys!

Just fan, har fått praktikplats, åhh så skönt..
Börjar V 38 redan..
Så ska bort till skolan imorgon och hämta papper...

Sen åker mor och Kent till Kreta den 25:e september, så blir att ha huset för sig själv, min syster ska vara hemma med oss :D

Dags att gå nu!

Tack för en trevlig dag Madde :D

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0