..

Inatt sov jag och hjärtat hemma hos mig , får allt börja göra det oftare :) Är faktiskt skönt att komma från stan lite..

Jag skulle jobbat idag, men jobbet ringde i morse och sa att P-mötet va inställt så blev inget jobb för min del.. Det va surt, för jag behöver pengarna..

Idag har jag inte fått allt för mycket gjort, kollat på Sex and the City filmen.. Tror jag sett den 4-5 gånger nu, och jag skulle kunna se den ett antal gånger till.. Jag bara älskar den, och man kan inte hålla tårarna inne..
Men nu laddar jag ner lite nytt istället..

Om en vecka börjar Andra avenyn igen, åhh vad VI längtar!

Förhoppningsvis få jag jobba på schema på mitt nuvarande jobb, min chef är rätt seg, men får jag det så börjar jag om 4 veckor, men skulle vilja börja jobba imorgon..
Vill inte gå hemma längre, jag vill flytta ihop med Rickard, skaffa oss vårat egna hem, med fin inredning..
Åhh jag bara vill jobba nu, skulle kunna jobba hur mkt som helst bara för att få det jag vill..
Men en dag har vi våran egna lägenhet.. Eller vem vet, kanske ett litet hus?
Det är jag sugen på, men eftersom jag inte har körkort så måste det gå bra med bussar.. Om det inte är cykelavstånd vill säga!
Kan det inte bara plinga på dörren, och någon säger : Hej, jag har en lägenhet till er, och den är jätte fin..
Om det vore så förbannat lätt, det är sjukt svårt att få tag i en vettig lägenhet nuförtiden!

Nahe, om jag ska ta en cigg, och sedan göra lite nytta!!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0