............

Va ett tag sen jag skrev nu, inte haft tid eller ork..

Har ialf börjat på nytt jobb nu, gått 2 dagars kurs, och det går faktiskt bra, men väldigt mkt att kunna!
På måndag börjar jag med jobb, ska bli kul..

Helgen blir lugn, ingen ork till något annat..

Lagt bud på min brors lägenhet med :) Hoppas vi får den, super bra...
Speciellt om jag får jobba kvar hos min favvoo :D
Ska ringa min chef på måndag morgon och höra vad hon tänkt sig...

Nu ska jag göra annat...

Älskar dig Rickard!

Oliiiiiiwia kommer hem snart med, fy fan vad kul..
Mamma o Kent åker till Kreta på torsdag.. FUSK!!

/ Theréz


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha förlåt visste inte de hehehehehe

2008-09-23 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0