Fortfarande sjuk....

Min fökylning blir bara värre och värre, nu har en jävla hosta kommit med..
Hostar så jag nästan spyr...
Näsan rinner och rinner.. Blir tokig..
Jag vill sitta på jobbet nu och tjäna pengar!

Mamma och Kent har åkt nu, dem åkte imorse kl 04.30, mamma ringde vid halv 9..
Första hon sa va : Du stannar hemma idag med, det hör jag på dig..
Men imorgon ska jag försöka gå..
Men nu sitter dem på planet på väg till Kreta, fy fan så jävla fusk..
Jag hade med velat följa med, men Ida är hemma så måste ta hand om henne!

Inte fått svar på lägenheten ännu, tycker det borde vara klart nu, men dem är sega..
Hoppas vi får den, då kan jag få min kissunge juu :D Den har öppnat ögonen nu..

Idag koller Oliiiwia hem, så underbart!
Bara längtar tills jag ser henne..
Min lilla pärla...

Idag händer inte så mkt, lir mest slappa.. Fryser som en tok..
Även har jag på mig hur mkt som helst..

Älskar dig Rickard!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0